مسیر تشییع پیکر شهید سید ابراهیم رییسی و همراهان در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر معظم انقلاب حزب الله لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: قطار سریع السیر مشهد-تهران مطالبه زائران است

  • کد خبر: ۲۰۱۴۰۶
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
استاندار خراسان رضوی: قطار سریع السیر مشهد-تهران مطالبه زائران است
استاندار خراسان رضوی گفت: ما وظیفه داریم شرایط زیارت و رفت و آمد زائران را تسهیل کنیم و قطار سریع السیر در این راستا یکی از مطالبات جدی زائران است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری گفت: قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا (علیه‌السلام) است و سال‌های زائران و مجاوران چشم انتظار این پروژه هستند.

وی گفت: رئیس جمهور در جلسه اجرایی دهه آخر صفر امسال در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و خدمت‌رسان به زائران نیز تاکید کردند که پروژه قطار سریع السیر به طور ویژه پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما وظیفه داریم شرایط زیارت و رفت و آمد زائران را تسهیل کنیم و قطار سریع السیر در این راستا یکی از مطالبات جدی زائران است.

نظری تاکید کرد: نمایندگان مجلس ساخت راه آهن سریع السیر برای شهرهای پر مسافر و مسیرهای طولانی از جمله مسیر تهران ـ مشهد را طی برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی کرده‌اند که امیدوارم در تصویب نهایی نیز مدنظر قرارداشته باشد.

وی از تلاش مدیران ارشد کشوری در این حوزه تقدیر و تاکید کرد: این مطالبه تا زمان بهره‌برداری توسط زائران، دِینی است که برگردن مسئولان این حوزه برای خدمت به زائران امام رضا (علیه‌السلام) قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی و راه آهن با ورود جدی می توانند کار ماندگاری در این حوزه انجام دهند.

نظری به برخی مشکلات رفت و آمد زائران به مشهد اشاره کرد و گفت: پیگیری های متعددی از سوی استانداری خراسان رضوی در حال انجام است و نیاز به اهتمام و تمرکز ملی روی این پروژه وجود دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->